پژوهشکده و فرهنگسرای کلبه روستایی راویدسرا

پژوهشکده و فرهنگسرای کلبه روستایی راویدسرا

نوشته های انوش راوید از پژوهشکده و فرهنگسرای کلبه روستایی راویدسرا/ پیگیری مطالب در لینک >>> www.arq.ir
پژوهشکده و فرهنگسرای کلبه روستایی راویدسرا

پژوهشکده و فرهنگسرای کلبه روستایی راویدسرا

نوشته های انوش راوید از پژوهشکده و فرهنگسرای کلبه روستایی راویدسرا/ پیگیری مطالب در لینک >>> www.arq.ir

پاسخ به انوش راوید و پرنیان حامد

پاسخ به انوش راوید و پرنیان حامد -  پرسش و پاسخ خردگان

پیش نویس

      یکی از بزرگترین مشکل برای تعدادی از ایرانیان این است،  که نه دانش کافی دارند،  و نه شجاعت لازم.  آنها نه می توانند درست بپرسند و پاسخ بگیرند،  یا در یک گفتگو شرکت کنند،  و نه شجاعت دارند،  نام واقعی خود را بنویسند.  اینترنت هم موقعیتی فراهم کرده،  تا عده ای با نام های الکی نشر اکاذیب کنند،  و دروغ بگویند و بنویسند.

      یکی از این دست افراد در یک برگه یک وبلاگ عوضی،  درباره من نشر اکاذیب و دروغ نویسی کرده است.  در زیر گفته های این فرد که با نامی الکی است،  واقعی نویسی کردم.  در وبلاگ ارگ ایران،  به بیش از ده هزار پرسش پاسخ داده و نوشته شده است.  این گونه موجودات نیازی نیست کارهای مذبوحانه و رذیلانه انجام دهند،  علنی و واقعی بپرسند و نظر دهند و یا در گفتگو شرکت کنند.  علنی و واقعی نیستند، چون ایرانی نیستند.  وب نویس مجید خالقیان در خردگان هم یکی از این دست آدمهای،  دروغ نویس و نشر اکاذیب کن حرفه ای است.

تصویر انوش راوید در یک اثر تاریخی، عکس شماره 3281.

   توجه:  مطالب وبسایت ارگ ایران،  توسط ده ها وبلاگ و وبسایت دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شود،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به ارگ ایران مراجعه نمایند:  در اینجا  http://arqir.com.

لوگو عقلانیت و انسانیت را پیشه کنید،  عکس شماره 1622.

برگه پیوست مطالب ویژه انوش راوید است.

پاسخ به انوش راوید و پرنیان حامد -  پرسش و پاسخ خردگان

سوال شده 30 دی 1395 در سایر توسط پیمان عبید الکی

ضمن عرض درود و خسته نباشید خدمت سایت خر دگان

پاسخ به انوش راوید و پرنیان حامد -  پرسش و پاسخ خر دگان

      واقعا مطالب سایتتان بسیار پربار هست،  و من از شما سپاسگزارم که مردم ایران را از تاریخشان آگاه کردید،  و به دروغهای ایرانستیزان پاسخ دادید.

      بنده خواستم به شما پیشنهاد بدهم،  که در کنار پاسخ دادن به نوشته های الکی مثل پورپیرار و غیاث آبادی و یغما گلرویی و سایرین،  به اراجیف ملیگرا نما ها نیز پاسخ بدهید.

      اخیرا سایت وزینی به نام ارگ ایران توسط استاد انوش راوید و پژوهشگر گرامی بانو پرنیان حامد راه اندازی شده،  که به مبارزه با دروغ های دروغگویان و به افشای خر دگان و امثال پرداخته اند.

      استاد انوش راوید عملا کل تاریخ رسمی ایران را ساخته و پرداخته استعمار غرب می داند،  و از بیخ و بن یورش مقدونیان، اعراب و مغول را دروغ و ساخته و پرداخته تاریخ نویسی استعماری می داند.

کلیک کنید:  تاریخ نویسی استعماری

پاسخ به انوش راوید و پرنیان حامد -  پرسش و پاسخ خر دگان

      به راستی که استدلالهای آقای راوید بسیار قوی است،  البته در مورد دروغ حمله مقدونی نوشته های بسیار عالی دارند.   در بقیه موارد حرفهای این استاد عزیز هر انسان عاقل دارای هوش را بفکر فرو می برد.  به نظر من وبسایت ارگ ایران پر از دانش های جدید تاریخ هست.

      آقای انوش راوید برای دروغ یورش مقدونی به تاریخ طبری ارجاع نمی دهد و می گوید اسکندر ایرانی است،  و سوی دیگر در حمله اعراب،   تاریخ طبری را بی اعتبار می خواند،  به لینک زیر مراجعه نمایید تا متوجه شوید.

کلیک کنید:  داستان تاریخ طبری

پاسخ به انوش راوید و پرنیان حامد -  پرسش و پاسخ خر دگان

      ای استاد گرامی برای اثبات از منابعی استفاده می کنند،  که درستی صحت و درستی آنها مشخص است.  به عنوان مثال ایشان از کتابهایی در مورد انکار یورش اعراب به اسپانیا و انکار مارکوپولو استفاده کردند،  که واقعاً عالیست.

      اولین موضوعی که مطرح می باشد،  که این کتابها دارای اعتبار هستتد،  و این کتابها مورد تأیید جوامع علمی قرار گرفته اند،  و این کتابها هم صحیح و درست هستند.   اما چگونه تاکنون متوجه دروغگویی مارکوپولو و کل هجوم مغول نشده ایم؟.  یا چگونه متوجه دروغ حمله اعراب به اسپانیا و یورش تازیان به ایران نشده ایم؟

      استاد انوش راوید در دروغ ستیزی و مبارزه با تاریخ نویسی استعماری،   تمام رخدادهای تاریخی را از بیخ و بن برای ما شکافته است.  به عنوان مثال ارقام فله ای طبری درباره نبرد قادسیه را چرا تا کنون سیستم آموزشی ایران باور کرده و ما سادگی تمام پذیرفته ایم.

      به همین ترتیب نبرد ملازگرد و نبرد چالدران و جنگهای صلیبی را افشا کردند،  و ما ساده انگاری کرده و با سادگی پذیرفته ایم.

      استاد انوش راوید همچنین به عنوان مثال درباره سلوکیان فرموده اند،   سلوکیان به معنی اهل سلوک هستند،  یا مغول ریشه در مغ ها دارد،  و یا این که نام شاهان سلوکی (سلوکوس, آنتیوخوس و...) ریشه ایرانی و غیر یونانی دارند.

      استاد گرامی انوش راوید،  با واژه یابی های جدید راه گشای واژه یابی های جدید شدند،  مانند:  اسلام یعنی اس + لام،  و یا عباس یعنی اب + آس،  که در لینک زیر توضیح های کامل دارند.

کلیک کنید: حروف هیروکلیف جی

پاسخ به انوش راوید و پرنیان حامد -  پرسش و پاسخ خر دگان

      پژوهشگر گرامی خانم پرنیان حامد هم مانند آقای انوش راوید در کار پژوهش نمونه و عالی هستند.

ایشان با ادبیات ایران و منجمله شاهنامه ثابت کردند،  که اسکندر ایرانی است،  و به اسکاندیناوی رفته و اسکاندیناوی یعنی اشکان دین آور.

      آیا به راستی چرا تاکنون غربیها نمی گذاشتند حرکت تاریخی ایرانیان به اروپا افشا شود،  درصورتیکه امروزه مدارک باستانشناسی هم دارد؟   این کار تاریخ نویسی استعماری است،  که نمی خواهد تمدن اولیه اروپا را تأثیر گرفته از تمدن ایران بگوید. 

      گرامی انوش راوید درباره دروغ حمله مقدونی از کتاب دکتر حامی هم استناد می کنند.  دکتر حامی تحقیق کرده بودند،  که منظور از هند در اسکندر نامه ها،  شهرهای هندیجان و...  در خوزستان است،  و نه هندوستان واقعی.  حتی بدرستی گفتند،  که این موضوع  مانی شناسان و توماس شناسان را نیز دچار اشتباه کرده است.

      از شما خواهش می کنم،  ضمن حفظ و پاسداشت آزادی اندیشه و قلم،  برای پاسخ به نوشته های امثال پورپیرار،  از نوشته های وزین و عالی وبسایت ارگ ایران،  هم استفاده کنید،  تا مفید واقع شود.

پاسخ به انوش راوید و پرنیان حامد -  پرسش و پاسخ خر دگان

   نظر مسعود:  با سلام.  من یکی از پیگیر کننده های استاد انوش راوید هستم،  و تاریخ ایران را دنبال می کنم.  در دشمنی عده ای ساده و در مباحث تاریخی که ربطی به نوشته های آقای راوید نداره،  به نکاتی بر می خوریم،  که صحبتهای استاد راوید و خانم پرنیان رو ثابت می کنه.

      منم در ابتدا شاید تا 5،6سال اعتقادم مثل شما بود،  اما باید تاریخ و شواهد موجود رو دوباره باز خوانی کرد. کمی چشم باز کافیه .... اگه وبسایت خر دگان براستی به دنبال تاریخ اصیل ایران هست،  دیدگاه منو به اشتراک میزارد درغیر اینصورت .... وسلام.

   پاسخ انوش راوید:  درود مسعود عزیز،  دشمن زیاد است،  آنها نه بر اساس یک استراتژی علمی،  بلکه در پی تلقین های سیستم آموزشی ایران،  درک و دانایی علمی از تاریخ و از آزادی اندیشه و قلم را فدای احساسات ساده کم سواد کرده اند.

      این عده معدود یا متوجه می شوند یا نمی شوند،  هر چه کنند باعث می شود،  اشخاص باهوش متخصص بیشتر متوجه دروغ های تاریخ شوند.

      بنظرم مشکل از سیستم آموزشی ایران است،  بجای اینکه پویایی و جویایی در علم را در کله بچه های این کشور کند.  با نمره و بیست و قبولی،  یا در کل حافظه محوری،  آنها را آماده قبول درک های حافظه محوری از سوی غرب کرده است.  یعنی در نهایت هر چه را غرب بخواهد،  براحتی می تواند دیکته کند.  بهتر است بجای هر کاری به سیستم آموزشی ایران برای تغییر روش گوشزد کرد.

پاسخ به انوش راوید و پرنیان حامد -  پرسش و پاسخ خر دگان

 . . . .

مستند های مربوط

مستند های بیشتر را در آپارات وبسایت ارگ ایران ببینید،  لینک آن در ستون کناری

http://arqir.com

کلیک کنید:  نبرد نو پدید و جنگ نرم

کلیک کنید:  ادامه جنگ نرم بی مغزها با ما

کلیک کنید:  ترفند آتش بازی در تخت جمشید

آبی= روشنفکری و فروتنی،  زرد= خرد و هوشیاری، قرمز=  عشق و پایداری،  مشروح اینجا

    توجه 1:  اگر وبسایت ارگ به هر علت و اتفاق،  مسدود، حذف یا از دسترس خارج شد،  در جستجوها بنویسید:  انوش راوید،  یا،  فهرست مقالات انوش راوید،  سپس صفحه اول و یا جدید ترین لیست وبسایت و عکسها و مطالب را بیابید.  از نظرات شما عزیزان جهت پیشبرد اهداف ملی ایرانی در وبسایت بهره می برم،  همچنین کپی برداری از مقالات و استفاده از آنها با ذکر منبع یا بدون ذکر منبع،  آزاد و باعث خوشحالی من است.

   توجه 2:  جهت یافتن مطالب،  یا پاسخ پرسش های خود،  کلمات کلیدی را در جستجو های ستون کناری وبلاگ بنویسید،  و مطالب را مطالعه نمایید،  و در جهت علم مربوطه وبلاگ،  با استراتژی مشخص یاری نمایید.

   توجه 3:  مطالب وبسایت ارگ ایران،  توسط ده ها وبلاگ و وبسایت دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شود،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به ارگ ایران مراجعه نمایند:  در اینجا  http://arqir.com.

ارگ ایران   http://arqir.com

 

کلیک کنید:  تماس و پرسش و نظرhttp://arqir.com/101-2